I know who the letters are about

Active Member
Joined
Jul 25, 2019
Messages
118
Reactions
238 31 41
Alleybux
14,088
Yep I said it. And I can't believe it took me 10 years to figure it out. It was so damn obvious but I guess I had to play dumb like everyone else and convince myself it wasn't true.

Well. . .

Guess what it didn't work. I'm gonna throw out some initials and when I post them the first thing yall will probably do is assume it's that big ass wig wearing pedophile but I assure you, it ain't HER! She's not exactly a pipular choice around here and that's real unfortunate because MJ apparently teusted her enough and cared for her enough to write those kick ass letters. It seems they went through a lot and he was really devastated and torn up over their break up that he didn't want to let her go. Now dont get me wrong I def think that he may have run some game on her with those words but that isn't to excuse his feelings for her.

Like I said they went through a lot together. A LOT. She gave him three beautiful babies back to back and almost died giving birth to the one who looks the most like him. I'm not sure if she suffered any post partem depression or anything but the way he wrote those words my god . . . you'd have thought he was about to lose the love of his life.

Yes got damn it I said LOVE OF HIS LIFE!!! Laugh or joke all you want but when someone says you are my soulmate and wife - cuz I don't know if you read that part or what not but at the time it was written they were married and he claimed that he had honored and obeyed the vows they'd taken - then yeah it most certainly sounds to me like that's exactly what he meant. I'm not writing this to convince or convert anybody about how you feel; just reexamine the facts of the situation. Don't Walk Away, Whatever Happens and Heaven Can Wait explains everything that was written in that letter.

They're beautiful letters and my dude sure nuff had a way with words and I think its high time it got a fair shot out. Like I said you may not agree with who the choice is but oh well. Why should I front and pretend like this woman nevet meant anything to him. The things I've found out over the years proves just how much he valued her input and intelligence. The fact that he was going through his drug dependency she stick by him and triwd as hard as she coyld to get him to see that it was taking it's toll on him. He didn't want to listen and they fought a lot,even back in the 90's. The song Can't Let Her Get Away tells that story and so does Morphine. He even says her name at the end and just before that he says I'll never let you go. 1990's yall. Think about it. There's another part of the letter that I find really interesting but I'm saving that for another post.

So for now I'll leave you with those forbidden initials and hope against all hope that this does not turn into another bash about her looks or the fact that she sold him out for a check or rwnting out her womb for the same orice. Yeah I get it she made mistakes but hell so did he and we still love him right? Not that I'm telling yall to embrace her and sing cumba ya. Just saying tey looking at their situation and the letters from a different view.

That is all.

DR
tumblr_ldtaajtkdw1qayxgw.jpg
 
Well-Known Member
Joined
Aug 25, 2017
Messages
780
Reactions
3,046 46 17
Alleybux
19,688
Aren't you the one who said Debbie was black because "black" means the absence of color?

Ok yeah, that's what you said, just checking lolz

Ok I'm just gonna be me here for sec and say yrs all three of his babies are black. Yes all three of his babies have the same mother. MJ wasn't lying when he said the mother was black. Ya see the the definition of black if you look it up in the dictionary is actually the absence of color, you know like pale skin. Also if we are speaking in terms of status then no they wouldn't just be black in fact they would be white or at least half because you see once again MJ built a mighty empire that not only generated substantial wealthy but a shit load of connections. . . and if there's any truth to the rumor that Ms. Rowe cones from a upstanding background well then I think it's pretty obvious. Again please look up the terms color codes and what they mean. Now lastly there's this old saying: whatever the mother is the baby is.

Well wouldn't you know I ran across a photo of Jr., his dad and two folks who happened to look an awful lot like his Mommy. Both were clearly very dark in complexion. Jr. once wrote on twitter that his parents were black and white but that mom had a bunch of different races going on with her.

So basically what I'm saying is Debbie is colored. Het parents are colored. And her babies are colored. All THREE OF THEM.

If you don't know what that means just think of Carol Channing, Charlton Heston, Clark Gable and Desi Arnaz.

Kay my seconds is up. Good day.
 
Active Member
Joined
Jul 25, 2019
Messages
118
Reactions
238 31 41
Alleybux
14,088
Aren't you the one who said Debbie was black because "black" means the absence of color?

Ok yeah, that's what you said, just checking lolz
Yes that was me. And what I ment by that was throughout the centuries most so called pale persons who were looked upon as "white" were in fact passing. Negro, black and colored are terms or codes for those folks who did not want to be known as half melanated folks. So when I said Debbie is infact black well that's because I found out from a photo that posted then mysteriously taken down actually featured her real parents and honey they were as dark as Bigi, maybe darker. That's what I meant. Unlike these othet folks you were actually payong attention.

Nice to know there are a few who know how to think.
 
Active Member
Joined
Jul 25, 2019
Messages
118
Reactions
238 31 41
Alleybux
14,088
You're delusional thinking that letter is about Debbie.
Baby I'm not the one whose delusional. I just know how to use my brain cells and think. Do you? Don't take it as a insult. I'm simply saying read that letter again and again and again until it begins to make so much sense to you that all you'll want to do is shout DAMN I GET IT!

I know what I'm talking anout. The only thing crazy is the truth. Now how crazy do you want to get?
Cute. Real cute. So I gotta be on crack because I use my brain cells for good and actually looked at what was being said by my dude because folks such as yourself don't want to. I'm sorry for you baby if you think I'm just gonna play dumb and pretend like ole girl didn't play a major role in his life.
 
Dare to be Different
Joined
Jul 22, 2019
Messages
1,381
Reactions
2,044 145 46
Alleybux
38,365
i feel like mj loved Debbie very much, but he wasnt (in my opinion) head over heels, madly obsessed with her like he was with Diana Ross and Lisa.

Them letters could well of been about Diana Ross. That is what i initially thought when i saw the initials.

Whom ever, the girl is, shes one special, one of a kind, kinda lady. i really hope that she knows that mj loved her very deeply.
 

Television Alley

Ask LSA

The Lounge

General Alley

Recent Posts

If every man was smart they would be with a black woman
Seriously I don’t know if some of you people are trolling but I find it fucked up that if I say something positive about a black women that...
Is there ANYONE in Hwood or high caliber celeb/ politician that doesn’t have blood on their...
Maybe it’s me and I’m just jaded but it seems that everybody in Hwood has glass houses and shouldn’t cast the first stone.... even the favorited...
Let's talk about the Transphobia on LSA
No one's posting about going out and harrassing random trans women. It isn't transphobia to criticize how the trans movement has become hijacked...
Why are women not sympathetic to REAL trans women's plight
Who said you had to be responsible? Trans activists that AGREE with him and believe what he believes are responsible. There are plenty of them and...
A baby girl was left in burning house on purpose
im glad the baby is okay but what the hell why do people hate children so badly wtf :/
Tawny Kitaen, ’80s Music Video Vixen Dead at 59
I loved Bachelor Party and Witchboard Witch board is such a guilty pleasure. Lol.
Movies where racists played their parts too well?
Yea that took it to far, wayyyyyy took it far That scene where he puts his blood on Kerry’s face was real. When he slammed his hand and it...
  • Poll
Black woman goes on mini rant, says she gonna support Asian nail shops no matter what! “They...
For my usual/basic nails, I go to some Chinese women who do a good job and always offer good customer service. One thing I don’t do is go to Asian...
Top Bottom